Kszi, Simon
Mindenki megérdemli az igaz szerelmet. Ám a 17 éves Simon számára ez nehézségekkel jár. Családja és barátai még nem tudják, hogy meleg, ráadásul még csak nem is sejti, ki az az osztálytársa, akibe online belezúgott. A két ügy megoldásához egyszerre mulatságos, ijesztő és sorsfordító út vezet.