Csoda New Yorkban
A hatéves Susannek kétségei vannak gyermekkora legkitartóbb csodájával, a Mikulással kapcsolatban. Édesanyja már régen beavatta a „titokba“, ezért Susan nem számít arra sem, hogy a karácsonyi kívánságlistáján szereplő legfontosabb ajándékokat megkapja. De miután találkozik egy különleges áruházi Mikulással, aki meg van győződve arról, hogy ő az igazi, Susan megkapja a legértékesebb ajándékot: hogy hinni tud valamiben.