Tök alsó
Az akváriumpucoló Deuce-nak égetően nagy szüksége lenne némi készpénzre, hogy megtérítse a kárt, amit egy ügyfél malibui lakásában okozott. Úgy dönt, a csávából az egyetlen kiutat az jelenti, ha a legősibb mesterségre vált.
Fergeteges és kihagyhatatlan sikerfilm, melyben a mindig polgárpukkasztó Rob Schneider élete legviccesebb szerepét alakítja. A profi akváriumtisztítónak (Schneider) hirtelen égetően nagy szüksége lesz némi készpénzre, hogy megtéríthesse a kárt, amit egy ügyfél malibui luxuslakásában okozott. A szórakoztató események hamar szintet lépnek, amikor úgy dönt, hogy a csávából az egyetlen kiutat az jelentheti, ha a legősibb mesterségre vált – és bérelhető szeretőként ajánlgatja mindenhol a szolgáltatásait a hölgyeknek! Egy vagány és vad vígjáték, amelynek célja a szórakoztatás – készüljünk ellenállhatatlan nevetésrohamra, amelybe még az oldalunk is belesajdul!