A közellenség
A sikeres washingtoni ügyvédnek, Robert Clayton Deannek a tudtán kívül birtokába kerül egy felvétel, amely a Nemzetbiztonság egyik felsővezetőjének szerepét bizonyítja egy politikai gyilkosságban.
Hollywood szupersztárja, Will Smith, és az 1971-ben a Legjobb férfi főszereplő Oscar-díjával jutalmazott Gene Hackman egy mozgalmas, feszültségtől izzó, csúcskategóriás technológiát felvonultató, lankadatlan akcióthrillerben! A sikeres washingtoni ügyvédnek, Robert Clayton Deannek a tudtán kívül birtokába kerül egy felvétel, amely a Nemzetbiztonság egyik felsővezetőjének szerepét bizonyítja egy politikai gyilkosságban. Magasan képzett és a legmodernebb technikával felszerelt Nemzetbiztonsági-ügynökök halálos különítménye vív fáradhatatlan küzdelmet Dean lejáratásáért és a terhelő felvétel megkaparintásáért. Regina King is feltűnik a színen a lenyűgöző, sztároktól hemzsegő szereposztásban - miközben Dean kétségbeesett és akciódús hajszáját figyelhetjük a normális élete visszaszerzéséért.