Aladdin
Aladdin, a furfangos utcagyerek és Jázmin hercegnő összefognak, hogy megmentsék a birodalmat a gonosz varázsló, Jafar cselszövésétől. Aladdin az út során egy mulatságos dzsinnek hála megtanul bízni magában, és három kívánságot kap, ami mindent megváltoztat.