Árok
Egy csapat tengerkutatónak biztonságos helyre kell menekülnie, miután egy földrengés lerombolja a mélytengeri laboratóriumukat. Ám a csoportnak nem csak az óceán mélységeitől akad félnivalója.
Eseménydús sci-fi thriller Kristen Stewart erőteljes alakításával. A Kepler mélytengeri fúróállomás személyzete tisztában volt vele, hogy nehézségekkel fog szembesülni a küldetése során: 30 nap a szűk építményben, 11 km-rel az óceán felszíne alatt, 8 ezer km-re a szárazföldtől. De semmi nem készítette fel őket a rettegésre, amellyel szembesülnek. Egy pusztító földrengés jelenti a vérfagyasztó kaland kezdetét, amelyben nemcsak az állomás, hanem annak kommunikációs rendszerei és a veszély esetén használható menekülő járműve is megsérül. Bár a gyors észjárású mérnök, Norah Price (Stewart), sikeresen megelőzi az azonnali katasztrófát, egyre sürgetőbbé válik az állomás elhagyása. Működő rádió híján, Norah-nak és a legénység megmaradt tagjainak egyre kevesebb lehetősége marad. Egyetlen reményük az, ha az óceán fenekén átsétálnak az elhagyott hajóhoz, és annak kommunikációs eszközei még működnek. Tudva, hogy az átkeléshez szükséges ruháik oxigénkészlete véges, veszélyes versenyfutásba kell kezdeniük az idővel. Mintha az útjuk nem lenne már így is eléggé kockázatos, kezdik felismerni azt is, hogy nincsenek egyedül a sötét óceán mélyén. Valami rejtelmes bujkál a közelükben. Hirtelen egy macska-egér játék közepén találják magukat, egy ismeretlen ragadozóval szemben, ahol a személyzetnek emberfeletti erőre és bátorságra van szüksége a túléléshez. A Vincent Casselt, Jessica Henwicket, T.J. Millert, John Gallagher Jr.-t és Mamoudou Athie-t felvonultató Árok egy borzongató, izgalmakkal teli élmény, amely az első perctől az utolsóig bővelkedik akcióban.