Bérbarátnő álomáron
A seholember Ronny Miller titokban szerelmes Cindy Mancinibe, az egyetem legcsinosabb, legnépszerűbb lányába. Amikor Cindy kétségbeejtően nehéz helyzetbe kerül, Ronny közbelép, és megmenti a napot - micsoda díjért!
A seholember Ronny Miller titokban szerelmes Cindy Mancinibe, az egyetem legcsinosabb, legnépszerűbb lányába. Amikor Cindy kétségbeejtően nehéz helyzetbe kerül, Ronny közbelép, és megmenti a napot - micsoda díjért! Cindy-nek Ronny barátnőjeként kell szerepelnie, tehát a lány népszerűsége talán átragad a fiúra. De a népszerűséghez vezető út váratlan kanyart vesz, amikor Ronny annyira „hűvös“ lesz, hogy korábbi barátai beleborzongnak. Cindy teljesen magára marad, Ronny pedig rájön, hogy pénzzel lehet népszerűséget venni, de szerelmet nem!