Decorating Disney: Holiday Magic
Ez az egyórás ünnepi különkiadás egy eddig soha nem látott utazáson elkalauzolja el a nézőket a kulisszák mögé, ahol a Walt Disney World és Disneyland a világ legvidámabb helyévé változik.