Sok sikert, Charlie: A film – A nagy utazás
Duncanék szétválnak, amikor Amy szüleihez utaznak karácsonyra. A stoppolástól a földönkívüli elrabláson át a paintballig és a videójátékokig a családnak valódi karácsonyi csodára van szüksége ahhoz, hogy időben újraegyesüljenek Palm Sprigsben az ünnepekre. Útközben megtanulják, hogy a gyors észjárás és az apró kedvességek egyengetik az utukat a karácsonyi ünnepléshez.
Ezt a karácsonyt nem fogják Duncanék egyhamar elfelejteni! Elindulnak Palm Springs felé, hogy az ünnepeket Amy szüleivel töltsék. A kalandjuk azzal kezdődik, hogy egyszer csak szétválnak, amikor Teddy (Bridgit Mendler) hirtelen elhatározza, hogy lemond a repülőjegyéről egy ingyenjegyért cserébe. Mivel nem szeretné, hogy lánya egyedül utazzon, Amy (Leigh-Allyn Baker) szintén leszáll… kiderül azonban, hogy a következő járat Palm Springsbe csak karácsony után indul. Eközben a család többi tagja megérkezik Palm Springsbe, de a dolgok ott sem alakulnak jobban. Bob (Eric Allan Kramer) megpróbál gondoskodni Charlie-ról (Mia Talerico), Amy anyukája, Petunia (Debra Monk) állandó felügyelete mellett; PJ (Jason Dolley) megismeri a nagyszülei medencéjének jó és rossz oldalát, Gabe (Bradley Steven Perry) pedig hamar rájön, hogy milyen hátulütőkkel jár, hogy Hank papit (Michael Kagan) megtanította játszani a videójátékával.