Delfinbarátok
A 16 éves Vicky Austin szembesül a szeretett nagypapája közelgő halálával, aki leukémiában szenved. Abban a reményben, hogy kis időre megfeledkezzen a gondjairól, Vicky segít egy Adam nevű jóképű kutatónak, aki tengeri emlősökkel foglalkozik. Közben felfedezi azt a különleges képességét, hogy tud a delfinekkel kommunikálni. És ha ez még nem lenne elég, Vicky érzelmileg Adam és a jómódú exe, Zach között ingadozik.