Avalon Gimi
Allie Pennington (Britt Robertson) el van ragadtatva, amikor a szülei közlik vele, hogy az érettségiig az Avalon Gimiben marad. Végre csatlakozhat a futócsapathoz, új barátokat szerezhet, és normális középiskolás lehet. Ám nem sokkal az érkezés után Allie rájön, hogy valami furcsa dolog lehet a háttérben. Miközben Artúr király örökségéről írandó házi dolgozathoz kutat, érdekes párhuzamokat kezd észrevenni a múlt és a jelen között: a jóképű hátvéd, Will (Gregg Sulkin), a pompomlány barátnője, Jen (Molly Quinn) és a legjobb barátjuk, Lance (Chris Tavarez), Will merengő mostohatestvére, Marco (Devon Graye), egy Miles nevű furcsa srác (Joey Pollari) és a kerekasztal lovagjaiként viselkedő focisták. Minél mélyebben kutat Allie, annál inkább meggyőződik arról, hogy iskolája egy mai Camelot, és rajta múlik, hogy megoldja az Avalon Gimi rejtélyét, mielőtt a hírhedt áruló Mordred újra győzedelmeskedik.