dokumentumfilm
A DVF monogramról világszerte ismert, ikonikus úttörő története. Holokauszttúlélő gyermeke. Házassága révén hercegnő. És egy divatmárka alapítója. Interjúk Oprah Winfrey-vel, Marc Jacobsszal, Hillary Rodham Clintonnal és másokkal.