Dragonball: Evolúció
Goku, a fiatal harcos hihetetlen kalandnak vág neki, hogy keresztbe tegyen a gonosz erőknek. Célja, hogy összegyűjtse a világ hét sárkánygömbjét, amelyek misztikus és elképesztő erőt rejtenek.