Elton John: Never Too Late
Elton John visszatekint az életére és 50 éves karrierjének kezdetére ezen a nagy érzelmi töltetű körutazáson. Miközben utolsó észak-amerikai koncertjére készül a Dodger Stadionban, Elton visszavisz minket az időben. Beszél küzdelméről a nehézségekkel, bántalmazással és függőséggel, és arról, hogyan győzte le mindezt, hogy azzá a legendává váljon, akinek ismerjük.
Elton John visszatekint az életére és páratlan karrierjének kezdetére, miközben utolsó észak-amerikai koncertjére készül. Semmihez sem fogható, történelmi búcsúzás ez a rajongóitól. Visszatér az időben a szerény kezdetekhez, amikor feltörekvő zenészként le kellett győznie a nehézségeket, bántalmazást és függőséget, hogy világhíres popikonná váljon. Elton legnagyobb slágerei, a 70-es évekből kevésbé ismert gyöngyszemek és személyes archívumának eddig nem látott felvételei visznek végig ezen a bensőséges és érzelmes utazáson. Az első sorból nézhetjük a zenetörténelem nagy pillanatait: Elton legendás fellépését a Troubadour Clubban 1970-ben; a „Tiny Dancer” komponálását; az élőben, közösen előadott számot a koncertjén, amely John Lennon legutolsó nyilvános fellépése volt. Ez a popzenetörténet egyik legünnepeltebb alakjának portréja, különleges bepillantással példátlan felemelkedésére, majdnem bekövetkezett bukására és diadalmas sikerére. Exkluzív felvételekkel Eltonról a színpadon, a kulisszák mögött és a lemezstúdióban, ez a dokumentumfilm úgy meséli el Elton John történetét, ahogy még soha senki.