A Terra Mater új dokumentumfilmje közelről mutatja be a Gabonban élő, félénk nyugati síkvidéki gorillákat és összetett családi életüket.
A gaboni Loango Nemzeti Park az otthona egy csapat nyugati síkvidéki gorillának, akik már hozzászoktak az őket közel 20 éve vizsgáló biológusok jelentlétéhez. A dokumentumfilm közeli betekintést nyújt az ezüsthátú Kamaya és családja életébe, miközben bemutat egy újszülött bébi gorillát, bátor kutatókat, erdei elefántokat, kafferbivalyokat és az afrikai trópusok utolsó, vadon megmaradt partividékét.