Zord bolygó
A Zord Bolygó egy gyönyörűen megfilmesített, globális „tour de force”, amely a legádázabb evolúciós helyzetekhez alkalmazkodni képes állatok küzdelmeibe enged bepillantást. A túlélés és a kalandok szakértője, Bear Grylls kalauzolásával a Zord bolygó a világ legszélsőségesebb élőhelyeit hozza közel, hogy bemutassa az állatvilág heroikus történeteit a túlélésről ezen a gyorsan változó és folyamatosan fejlődő planétán.