Halál a Níluson
Hercule Poirot egyiptomi nyaralása egy folyami gőzhajó fedélzetén egy gyilkos utáni nyomozássá válik, amikor egy tökéletes pár idilli nászútja tragikusan megszakad. A szenvedélyről és a féltékenységről szóló történet a sivatagi és a fenséges gízai piramisok csodás tájain játszódik, és egy kifogástalanul öltözött utazókból álló csoportot mutat be.
Egy rosszul végződő szerelmi háromszög áll az Agatha Christie 1937-es regénye alapján készült merész krimi-triller középpontjában, amely a megszállott szerelem okozta érzelmi káoszról és halálos következményekről szól. Hercule Poirot belga detektív egyiptomi nyaralása egy folyami gőzhajó fedélzetén egy gyilkos utáni nyomozássá válik, amikor egy tökéletes pár idilli nászútja tragikusan megszakad. Egy gazdag előkelő hölgy, aki egy jóképű, munkanélküli agglegény jegyese (aki korábban szenvedélyesen összefonódott az iskolai legjobb barátnőjével), pazar esküvői partit rendez a Níluson lefelé hajózó Karnak fedélzetén, amelyen egy csapat egzotikus és elképesztő ember vesz részt, akik azt állítják magukról, hogy a barátaik. Miután egyikük ellopja valaki más szerelmét, a karma működésbe lép, és a tűzijáték nem marad el. A féktelen szenvedélyről és a fékezhetetlen féltékenységről szóló történet a sivatag és a fenséges gízai piramisok tájain játszódik, kifogástalanul öltözött utazók kozmopolita csoportját felvonultatva, és elég gonosz fordulatot bemutatva ahhoz, hogy a közönség a végső, sokkoló végkifejletig találgasson.