Iberia's Natural Border
A Tagus International Park Spanyolország és Portugáliá területén húzódik, és figyelemre méltó biológiai sokféleséggel büszkélkedhet. Ez Európa első nemzetközi természeti parkja, amely hemzseg a változatos növény- és állatvilágtól. Fedezze fel az ökológiai ellentéteket, és legyen tanúja az ősi állatok vándorlásának a Tejo folyó mentén, a természet látványában.