Wild Venice
A paloták, templomok és csatornák hátterében egy eddig feltérképezetlen univerzum húzódik meg, amelyet rendkívüli élőlények laknak. Mindenütt jelen vannak, de alig észrevehetők. A város közepén élnek, annak mélyén elmerülnek, és az égből néznek le e nagyváros rendkívüli élővilágára.