Indiana Jones és a sors tárcsája
Harrison Ford visszatér a legendás régész szerepében a klasszikus filmsorozat utolsó részében, és egy nagy, lebilincselő kaland során bejárja a világot. Indiana Jones (Ford) újra olyan kihívással találja szemben magát, amely próbára teszi az erejét, akárcsak a türelmét, de mindent kockára tesz, hogy útját állja azoknak, akik a saját önös érdekeiktől vezérelve meg akarják változtatni a történelem menetét egy ősi tárcsa segítségével. A többek közt Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones és Mads Mikkelsen szereplésével készült, lenyűgöző szereplőgárdát felvonultató Indiana Jones és a sors tárcsája egy szüntelen hullámvasút! Az izgalmas zárórészt James Mangold rendezte, valamint Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, David Koepp és James Mangold írta George Lucas és Philip Kaufman karakterei alapján.