No Sleep 'til Christmas
Az álmatlanságban szenvedő Lizzie és Billy rájönnek, hogy csak egymás mellett tudnak elaludni. Ami furcsa egybeesésnek tűnik, lehet, hogy többet jelent, mint amennyit be akarnak ismerni.