Nona
Egy nagymama, Nona azt tervezi, hogy szabadnapját azzal tölti, hogy kizárja a külvilágot, és megnézi kedvenc tévéműsorát, a Szombati leszámolás című pakrációs műsort. Amikor azonban 5 éves unokáját, Renée váratlanul felbukkan, Nona két kedvenc elfoglaltsága közé kerül.