Obi-Wan Kenobi: Egy jedi visszatérése
Ez a film Obi-Wan Kenobi és Anakin Skywalker visszatérést mutatja be, illetve azt, hogyan játszotta el ismét Ewan McGregor és Hayden Chirstensen a régi a szerepét. Deborah Chow rendező vezetésével a stáb új hősöket és új gonoszokat teremt, akik a filmeket összekötő történetben együtt élnek a szeretett Csillagok háborúja-szereplők új megtestesüléseivel.