Olivia Rodrigo: haza, hozzád
Az énekes-dalszerző Olivia Rodrigo bejárja a jól ismert utat bemutatkozó albumának, a SOUR-nak bölcsője, Salt Lake City és Los Angeles között, hogy felidézze a rekordokat döntögető lemez megírásához és elkészítéséhez fűződő emlékeit, és azokat az érzelmeket, amikkel fiatal nőként életének egy meghatározott időszakában meg kellett küzdenie.
Az énekes-dalszerző Olivia Rodrigo bejárja a jól ismert utat bemutatkozó albumának, a SOUR-nak bölcsője, Salt Lake City és Los Angeles között, hogy felidézze a rekordokat döntögető lemez megírásához és elkészítéséhez fűződő emlékeit, és azokat az érzelmeket, amikkel fiatal nőként életének egy meghatározott időszakában meg kellett küzdenie. Miközben új hangszerelésben, élőben csendülnek fel a jól ismert dalok, a közönség bensőséges beszélgetések és a lemez rögzítéséről készült, eddig nem látott felvételek révén követheti végig Olivia filmszerű utazását és fedezheti fel a SOUR album történetét. A Stacey Lee által rendezett, az „Olivia Rodrigo: Haza, hozzád” című film az Interscope Film és a Supper Club égisze alatt készült.