Pocahontas
Walt Disney filmkészítői hűek maradtak hagyományaikhoz, a Pocahontas nem marad el a korábbi nagy klasszikusoktól. Egy szerelem kalandos története ötvöződik romantikával és vidámsággal. A távoli, egzotikus tájon játszódó mese csupa ismerős, mindenütt egyformán fontos érzésről szól: az őszinte szeretetről, szerelemről és barátságról. John Smith a pénzsóvár telepesekkel együtt érkezik az Újvilágba, mégis más, mint a többiek. Nem csak az arany érdekli. Meg szeretné ismerni azt a különös, rejtélyes világot, ahol élni fog. Egyik felfedezőútja során meglátja a gyönyörű indián hercegnőt, Pocahontast, és egy csapásra megváltozik az élete. A lány törzse tilalma ellenére bizalmába fogadja az idegent, és vidám barátai, egy mosómedve és egy kolibri társaságában a vadon minden titkát feltárja előtte. Közös kalandjaik a nézőket is ismeretlen világokban vezetik: messze, messze, az igazi mesék birodalmába...