Hétvégi család - Karácsonyi különkiadás
Fred számára a karácsony a jó ételekről, az ajándékokról és a családról szól. Emma számára azonban a karácsony a rászoruló emberekről való gondoskodást jelenti. Hiányoznak neki a szülei és a hagyományaik, ezért Fred azt javasolja, hogy menjen Kanadába. Emma megkéri Fredet, hogy csatlakozzon hozzá, de lányai anyja nem hajlandó elengedni őket. De Fred így is elmegy Emmával, így Vic, Romy és Clara összefognak, hogy megakadályozzák utazásukat! És ez jó dolog, hiszen meglepetésvendégek érkeznek.
Ez az első alkalom, hogy Emma, Fred és a lányok együtt ünneplik a karácsonyt, Fred pedig lakomát főz! Emma családjában azonban nem egyformán ünnepelnek: minden évben a szüleivel egy műsort rendeznek, hogy pénzt gyűjtsenek jótékony célra. Fred meghatódik ezen, habár esze ágában sincs másképp ünnepelni a karácsonyt. Látva, hogy Emmának honvágya van, jegyet vesz neki Kanadába. Emmának van egy jobb ötlete: ő és a lányok csatlakozhatnának hozzá! De az exek teljes szívből ellenzik az ötletet, így Fred és Emma úgy dönt, hogy kettesben utaznak Kanadába. Clara, Vic és Romy nem hajlandó lemondani arról, hogy együtt töltsék a karácsonyt, és Freddel elhitetik, hogy elvesztette az útlevelét. Hirtelen meglepetés látogatók érkeznek.