A képzelet világa – A Disney-parkok története
Példa nélkül álló módon, az Oscar-díjra jelölt filmes szakember, Leslie Iwerks, a Walt Disney Company kevéssé ismert tervező és fejlesztő központjának, a Walt Disney Imagineeringnek a kulisszái mögé kalauzolja a nézőket, ahol megtudhatjuk, mi kell ahhoz, hogy világszerte Disney-vidámparkokat alkossanak és építsenek fel.
Minden Disney-vidámpark varázsa mögött sár, izzadság és aggodalom rejlik. A boldogság megteremtése kemény munka. Közel hetven éve dolgozik egy művészekből és mérnökökből álló egyedülálló csapat, az úgynevezett élménymérnökök, hogy egy ember - nevezetes Walt Disney - fejében megszületett, hihetetlen elképzelést olyan globális jelenséggé tegyék, amely milliók szívét érinti meg. Példa nélkül álló módon, az Oscar-díjra jelölt filmes szakember, Leslie Iwerks, a Walt Disney Company kevéssé ismert tervező és fejlesztő központjának, a Walt Disney Imagineeringnek a kulisszái mögé kalauzolja a nézőket, ahol megtudhatjuk, mi kellett ahhoz, hogy a világ tizenkét Disney-vidámparkját megalkossák, megtervezzék és felépítsék.