Jobb idők
A Jobb idők főszereplője Sam Fox (Pamela Adlon), az egyedülálló színésznő, aki Los Angelesben neveli három lányát, Maxet (Mikey Madison), Frankie-t (Hannah Alligood) és Duke-ot (Olivia Edward). Sam egy személyben anya, apa, bíró és zsaru. Közben az Angliából származó, és az utca túloldalán lakó anyjáról, Philről (Celia Imrie) is gondoskodik. Sam szenvedélyesen szereti a lányait és az anyját is, talán kissé el is halmozva őket szeretetével, ha épp bűntudata van valami miatt. Sam próbál megállni a lábán, miközben igyekszik terelgetni lányai életét, és egy kicsit kikapcsolódni a barátaival, és időnként – talán – a magánéletére is megpróbál időt szakítani.