Trafficked with Mariana van Zeller
Mariana van Zeller, a díjnyertes oknyomozó újságíró a Föld legveszélyesebb csempészhálózatainak működésébe nyújt betekintést.
Mariana van Zeller, a díjnyertes oknyomozó újságíró a Föld legveszélyesebb csempészhálózatainak működésébe nyújt betekintést. Valamennyi epizódban más és más csempészhálózatot göngyölít fel: kábítószerektől kezdve fegyvereken át egészen a tigrisszerv-kereskedelemig megismerhetjük a résztvevőket, betekintést nyerhetünk a rendszer mindennapi működésébe, valamint feltérképezhetjük a billió dolláros árnyékgazdaság geopolitikai hátterét és körülményeit is, amelyek az egész világra hatással vannak.