Drog-nyomozók
Brókerek és kereskedők új generációja kábítószerrel hajtja tovább magát a munkában.
A millió dolláros hiphopipar összefonódása a több milliárd dolláros iparral, a drogokkal.
Tavaszi szünet van, és több ezer amerikai diák indul Cancúnba, sokan azért, hogy kiüssék magukat.
Két börtön, amely a legkeményebb drogszabályokkal rendelkezik, de a rabok így is bejuttatják őket.
New York dílerei megtanulják, hogy az ellátólánc csak olyan erős, mint a leggyengébb láncszeme.
Detroit dílerei, rendőrei és szövetségi ügynökei ellepnek egy rave-bulit Halloween előtt.
Pittsburgh rendőrei lecsapnak a heroinra, és a feltörekvő dílerek úgy látják, eljött az ő esélyük.
Staten Islanden terjed a heroin, mert a fiatalok áttérnek a vényre kapható gyógyszerekről a drogra.
A kokaint Európába szánják. Ez egy rémisztő utat jelent az Amazonastól egészen Amszterdamig.