A megállíthatatlan sárga jeti
A tizenkét éves szörfös fiú, Osmo és apukája a tengerpartról elköltözik a furcsa kisvárosba, Wintertonba, hogy távoli rokonaikkal éljenek, ahol egész évben havazik, és ahonnan a szörnyetegek szigorúan ki vannak tiltva. Osmo és merész unokatesója, Rita nem várt barátságot köt egy hatalmas sárga jetivel, akit Gusztávnak hívnak, aki ráadásul egy megállíthatatlan bajkeverő. A rettenthetetlen unokatestvérek együtt rejtegetik Gusztávot Osmo szörnyeteg nagybátyja, Chrome polgármester elől, eközben pedig felfedezik a fagyos otthonuk által kínált összes szokatlan, ám kacagtató kalandot.