Chip és Dale - Élet a parkban
Két apró, bajkeverő mókus igyekszik gondtalan életet élni egy nagyvárosi parkban, ám folyton különböző kalandokba keverednek. Az örökké aggódó Chip és a nyugis, álmodozó Dale igazi furcsa páros: bár egymás agyára mennek, mégis a legjobb haverok. A makk utáni állandó hajsza során útjukba kerülő legkülönfélébb kihívások leküzdésében a kis lúzerek társául szegődnek Plútó, Butch és más ikonikus Disney-karakterek is.
Plútó nem szívesen látott vendég / Dale füllentése szorult helyzetet okoz / Dale ölelésre vágyik.