Én vagyok Groot
A csintalan csemete az „Én vagyok Groot” második évadában visszatér a bajkeveréshez. Bébi Groot ezúttal az Őrzők űrhajóin felfedezi az univerzumot és azt, ami még azon is túl van. Út közben új, izgalmas lényekkel és környezetekkel ismerkedik meg.
A csintalan csemete az „Én vagyok Groot” második évadában visszatér a bajkeveréshez. Bébi Groot ezúttal az Őrzők űrhajóin felfedezi az univerzumot és azt, ami még azon is túl van. Út közben új, izgalmas lényekkel és környezetekkel ismerkedik meg. Vin Diesel öt vadonatúj, Kirsten Lepore által rendezett rövidfilmmel tér vissza a galaxisba Groot hangjaként.