A LEGJOBB TÍZ
Egyetlen dobás is megváltoztathatja a sorsot vagy csodát tehet. Tíz koreai profi baseballcsapat küzdelme elevenedik meg, 40 évet felölelve. A bajnoki címért folyó harc sosem ér véget.