Chang, a zsákolóművész
Chang, egy 16 éves ázsiai-amerikai tini fogadást köt a sztárkosarassal, hogy az öregdiák-találkozóig megtanul zsákolni. A fogadást követően a 173 centi magas Chang mindent megtesz, hogy megtanuljon zsákolni; nem csupán azért, hogy imponáljon a szívét megdobogtató Kristynek, hanem azért is, hogy kivívja az iskolatársai tiszteletét. De ahhoz, hogy felnőjön a feladathoz és rendesen bezsákolhassa a labdát, teljesen át kell értékelnie mindent, amit önmagáról, a barátságairól és a családjáról gondolt.