Szicília oroszlánjai
Egy testvérpár, Paolo és Ignazio Florio elhagyja Kalábriát, hogy Palermóba utazzon, és fűszerboltot nyisson. Paolo fia, Vincenzo azonban valóságos üzleti birodalmat épít ki belőle. Miközben azon dolgozik, hogy a Florio család nevét biztos alapokra helyezze, Giulia iránt érzett szerelme miatt feláldozza a nemességre törekvő vágyait.
Egy testvérpár, Paolo és Ignazio Florio elhagyja a szegénységgel sújtott kalábriai Bagnara Calabrát, hogy Palermóba utazzon, fűszerboltot nyisson, és gyorsan meggazdagodjon. Paolo fia, Vincenzo azonban a Florio családból valóságos üzleti birodalmat épít ki Itália egyesítésének időszakában. Mindennél jobban vágyik a sikerre, és egyenlő bánásmódban kíván részesülni Palermo nemesi rétegével, ehhez pedig egy arisztokratát akar feleségül venni. Miután azonban beleszeret a középosztálybeli Giulia Portalupiba, kénytelen feláldozni a nemességre törekvő vágyait, így egyetlen fiuk, Ignazio feladata lesz továbbvinni a Florio nevet.