Life Bites
A „Life Bites” egy fiatal tiniknek szóló sitcom, amely egy testvérpár és családjuk, anyjuk apjuk és kishúguk mindennapi kalandjait mutatja le.
A „Life Bites” viccesen mutatja be a fiatal tinik bonyodalmas életét: a testvérekkel, szülőkkel, barátokkal, randizással, iskolával, sporttal, zenével stb. való kapcsolatukat – egyszóval mindent, ami a 14-15 éves korosztály életében szerepet játszik.