Alex és bandája
Alex, Nicole, Christian, Sam és Emma öt elválaszthatatlan jó barát, akik a középiskolás éveikben járnak, és teli vannak érzelmekkel, szerelemmel, félelmekkel és álmokkal. Összeköti őket a barátság, valamint a zene iránti szenvedélyük, amelyet művészi szinten űznek. Alex és a barátai nehéz időket élnek meg, teli csalódásokkal és akadályokkal, de ha együtt maradnak, nincs olyan kihívás, amivel ne tudnának megbirkózni.