Pókember határok nélkül
Peter Parkerről azt hiszik, hogy mentés közbe életét vesztette egy tűzben, és ezt kihasználva John Jameson után indul, hogy kimentse az Ellenföldről. Öveket becsatolni, kezdődik a Pókember határok nélkül!