Pókember
A fiatal Peter Parkert megcsípi egy radioaktív pók, és ezt követően pókszerű szuperképességekre tesz szert. Azt remélve, hogy új képességei gazdagságot és hírnevet hoznak számára, hagyja, hogy egója elvakítsa, és nem veszi figyelembe mások igényeit, ami által közvetve nagybátyja, Ben bácsi halálát okozza, mikor visszautasítja a rendőri felkérést, hogy elkapjon egy menekülő bűnözőt. Kudarca szerénységre kényszeríti, és megfogadja, hogy képességeit a bűncselekmény elleni harc szolgálatába állítja, így válik belőle Pókember, a szuperhős. Miközben különféle gonoszok ellen küzd, Peternek egyensúlyt kell találnia a magánéletében is, beleértve barátnőjét, Mary Jane-t, és fényképész állását a Hírharsonánál, melynek főszerkesztője teljes meggyőződéssel állítja, hogy Pókember bűnöző, és felesküdött a megsemmisítésére.