Az extrém kalandor, Hazen Audel újraéli legizgalmasabb, legfájdalmasabb és legundorítóbb pillanatait, és felfedi, mi kell ahhoz, hogy túlélőmester legyél. A víz megtalálása, a fehérje beszerzése, a menedék építése és a tűz gyújtása elengedhetetlen az életbenmaradáshoz, de a világ egyes vidékein ezeket a túlélési alapokat lehetetlen elsajátítani.