Star Wars: Birodalmi históriák
Egy hat részes utazás a félelmetes Galaktikus Birodalom mélyére két, külön utakon járó harcossal. Miután mindenét elveszítette, az ifjú Morgan Elsbeth a táguló Birodalmi világot a bosszú ösvénye felé navigálja, míg az egykori jedi, Barriss Offee megteszi, amit kell, hogy túlélje a gyorsan változó galaxist. A meghozott döntéseik meghatározzák a sorsukat.