A National Geographic nagyszabású dokumentumsorozata sosem látott módon mutatja be a nyolcvanas éveket. Az „Azok a 80-as évek” elképesztő archív felvételekkel és rekonstruált jelenetekkel hív fordulatos utazásra, amelynek során a zenei és filmes világ szupersztárjai, valamint a technológia, az üzleti világ, a média és a politika titánjai osztják meg gondolataikat. A nyolcvanas években az élet, a munka és a játék teljesen más lehetőségeit ismerhette meg a világ. Lenyűgöző trendeken keresztül mutatjuk be az évtizedet meghatározó szélsebes innovációt, csillogást, sikert és törtetést. Ebben a tíz évben léptek színre azok az újítók, akik a világunk mai arculatát alakították. Vissza a 80-as évekbe!