The 90s Greatest
A '90-es évek a szexről és a botrányokról szóltak, és elmosták az összes határt a nyilvános és a privát, a hírek és a szórakoztatás, illetve a valóság és a fantázia közt.
A '90-es évek elején épphogy leomlott a berlini fal, kisvártatva más falak is leomlottak – a nyilvános és a privát, a hírek és a szórakoztatás, a valóság és a fantázia köztiek. A változás szele új hangokat hozott, amelyek kemény igazságokat fogalmaztak meg, miközben a szex és a hírességek olyannyira a reflektorfénybe kerültek, mint korábban soha. A kollektív bulvárlapfüggőségünket az internet születése tovább szította, és ezzel beköszöntött a tömegtájékoztatás és -félretájékoztatás kora.
A '90-es évek új generációja átalakította a politikát, a popzenét és az öregedésről alkotott képet.
A '90-es években új fantáziavilágok keveredtek a valósággal, míg el nem mosódtak a határok.
Az AIDS-krízis miatt nyilvános beszédtémává válik a szex, és az elnök is szexbotrányba keveredik.
A '90-es években a valóság lett a műsor. A kamerák mindent megmutattak, nem volt menekvés előlük.
Kultúrháború kezdődik, ahogy új rétegek hallatják a hangjukat, ám ez nem mindenkinek tetszik.
A '90-es évek a provokatív rádiósok, ellentmondásos hírességek és botrányos talk show-k kora.
Összeesküvések áradata közepette az USA-nak bel- és külföldön is szembe kell néznie ellenségeivel.
Az összekapcsolt generáció a grunge zenét, a gourmet kávét és a jövő kütyüjeit érzi magáénak.