The Great North
Kövessék a Tobin családot Alaszkában, Beef, a szingli apa próbálja összetartani őket, még Jodyt is, akit az ambíciói egy helyi pláza elbűvölő világába terelik; Judy testvérei, Wolf, Ham és Moon; és Wolf menyasszonya, Honeybee.