Tierra Incógnita
Eric visszatér szülővárosába, hogy megfejtse szülei eltűnésének rejtélyét. Visszatérve a városba találkozik barátaival és ellenségeivel, és fel kell tárnia a város horror témájú vidámparkjának titkait.
Eric visszatér szülővárosába, hogy megfejtse szülei nyolc évvel ezelőtti eltűnésének rejtélyét. Anyai nagyszülei nevelték fel nővérével együtt, de elszökik, hogy abba a horror témájú vidámparkban lakjon, amely a szüleié volt, és ez volt az utolsó hely, ahol élve látták őket. A városban Eric találkozik három emberrel, akik döntő fontosságúak lesznek az útján: Pabloval, gyermekkori legjobb barátjával, akinek barátsága feltétlennek bizonyul; Lilaval, akihez Eric mindig is vonzódott; és Carmen nagynénjével, aki megérteti vele, hogy csak akkor lesz képes az igazság útján járni, ha a családja támogatja. Visszatérése egybeesik egy ismeretlen entitás szabadulásával, ami megtámadja a város lakóit. Ericnek csak barátai és családja segítségével lesz esélye megfejteni a vidámparkban rejtőző rejtélyeket.