Disney Összefűzött idők
Az „Összefűzött idők” szereplőinek sorsa téren és időn átnyúlva fonódik össze a zene és egy mágikus karkötő révén. Amikor Allegra rábukkan az ékszerre, annak segítségével igyekszik helyrehozni anyja, Caterina, és nagyanyja, Cocó megromlott kapcsolatát, azt remélve, hogy így valóra válhat a saját álma, és a Tizenegy Óra nevű musicalszínház társulatának tagja lehet. A rendkívüli kaland során Allegra rájön, hogy nem ő az egyetlen időutazó: a karkötő sok ember sorsát fűzi össze.