Veszedelmes Afrika
A Veszedelmes Afrika sorozat Afrika legmélyebb, legsötétebb mélységeibe kalauzol, hogy szemtől szembe kerüljön a leghalálosabb ragadozókkal.
A Veszedelmes Afrika sorozat Afrika legmélyebb, legsötétebb mélységeibe kalauzol, hogy szemtől szembe kerüljön a leghalálosabb ragadozókkal. Értse meg, hogyan alakította ki ez a változatos táj Afrika számos ragadozóját, és kik jutottak fel a tápláléklánc csúcsára. Az óceánok delfinhadseregeitől a szavannák lesben állásának mesterein át a sivatagok legmérgezőbb hüllőiig fedezze fel Afrika leghalálosabb ragadozóinak lopakodását, gyorsaságát, megtévesztését és fegyverzetét.