Hétköznapi vámpírok
Betekintés négy vámpír mindennapjaiba, akik több száz éve együtt vannak. Sötét uruk és vezérük látogatása eszükbe juttatja, hogy miért is jöttek New Yorkba több mint egy évszázaddal ezelőtt.