The Punisher
Frank Castle, vagy más néven „The Punisher” abban a tudatban él, hogy bosszút állt a bűnözökön, akik kegyetlenül lemészárolták a családját. De hamarosan rájön, hogy az események mögött egy nagyszabású összeesküvés áll, amiben a Tengerészgyalogságnál eltöltött ideje is szerepet játszik. Frank végre szeretné felfedni az igazságot, de közben összetűzésbe kerül a hatóságokkal, a korábbi legjobb barátjával, Billy Russóval és a volt NSA-elemző Micróval is.